2012. július 1., vasárnap

Batrak voltunk. (olasz-spanyol donto)

....Italia feliratu poloban lejtettem vegig este 8 korul a spanyol utcakon..az olasz baratunk meg olasz zaszloval a hatan. Azon a rovid szakaszon amit meg kellett tennunk be is szoltak paran.
Pl, hogy miert nem vagyunk Olaszorszagban....spanyolban vagyunk, ugyhogy vegyunk csak szepen fel spanyol polot. Hat azt nem kommentalnam mi volt a valasz olasz modra.
De a helyzet ekkor meg nyugisnak szamitott...mindenki csak tetotol-talpig vegigmert es ennyi....

Az eredmenyt tudjuk...sajnos...pedig volt az olaszoknak sok lehetoseguk, de nem tudtak elni vele...annal inkabb a spnayolok. Ha a spanyolok mas orszag ellen jatszottak volna akkor nekik drukkolnek...de ezt nem tehetem egy olasz ferj mellett...hehe

Azert a tortaim elfogytak, begyujtottem a szep megjegyzeseket es arra, hogy `eladasra kene keszitened oket` csak mosolyogyam magamban.





Na hazafele mar nem volt olyan nyugis az utunk. A spanyolok orultek!!!
Mindenki az utcan, kocsival mennek korbe-korbe dudalva....a biztonsag kedveert magamra teritettem egy feher nagy kendot...oszinten szolva nem ereztem biztonsagosnak a helyzetet egy szal pantnelkuli Italia feliratu mezben grasszalva. Azert paraztam egy picit, mert elesszemuek kiszurhattak volna a kis olasz zaszlot a polom aljan, amit nem fedett a kendo.....atmenni az uton nehezkes volt..meg jo hogy lent parkoltunk ma a kocsival, nem biztonsagos ilyenkor kint.
Sajna kepem nincs az esemenyrol, pedig akartam..de Daniele nem rajongott az otletert.

jon az Olimpia...lehet megint szurkolni :)

xxx

2 megjegyzés: