2011. május 20., péntek

yoga vagy nem yoga....

Sportos hetem van, nem mintha altalaban nem az lenne, de most ez mas....ma voltam eloszor yogan!
Szerintem en ugy voltam ezzel a yogazassal, hogy regota ki akartam probalni tobbfele okbol: kivancsisag, mindenki beszel rola es azt mondtak nekem jo lenne mert abszolut hajlekony vagyok :) utolso het es lejar a berletem a gymben, nem is talalhattam volna jobb pillanatot a yoga kiprobalasara.
Elotte azert biztos ami boztos lenyomtam egy `ebed idos` zumbat ami nagyon helyes talalmany itt Angliaban, csak fel ora es ebed idore van kitalalva. Szuper volt, voltam mar egy tanarnal ebben a gymben, de az az ora nem tetszett, mert tul aeribokos volt, zumba ugye meg nem arrol szol....
Vissza a yogahoz..nem tudtam mit  varjak tole...igy ugy dontottem semmit....mar az elejen zavarban voltam, hogy na most melyik szonyeget is kene elvennem. Mint hu piros-rajongo az pirosat valasztottam De amint elhelyezkedtem korbeneztem es lattam, hogy mindenkinek masmilyen van, hosszabb...es nem piros :( En is kicsereltem, ezen nem muljon...biztos megvan az oka miert hosszabb.

Az oktato rogton kiszurt, hogy uj vagyok, szokasos kerdesek es a vegen megallapodtunk, hogy meg sosem probaltam es csinaljam amit tudok...magam elott lattam a kicsavart pozokat amit majd nem tudok kovetni....de nem igy volt. Hajlekonysagomnak koszonhetoen minden poziciot meg tudtam csinalni, ami arrol szolt...persze az egyensulyos resz mar nem ment olyan konnyen, latszott a tobbieken, hogy ok ezt nem most kezdtek. Jol esett viszont amikor az oktato megkerdezte, hogy tancolok-e vagy esetleg gimnasztika, emrt iszonyatosan hajlekony vagyok...:) hat ahogy korulneztem nekem ment a legjobban a kicsavarodas es nyujtozkodas:) Azert rendesen kellett pasztaznom a terepet, mert nem igazan tudtam angolul a poziciok neveit. Es amit biztos nem jol csinaltam az a lelegzetvetel...nem is ertettem mikor mit kell igy amikor a tobbiek nagyban szuszogtak en figyeltem oket....:) Volt egy pasi aki annyira hangosan lelegzett, hogy az mar szinhazi volt...nekem, a kezdo yogazonak!

Tudtam, hogy nem lesz konnyu, emrt mar hallottam masoktol, hogy amikor sokaig kell tartani egy-egy pozt akkor minden izom dolgozik. Volt egy olyan amikor kezek, labak a foldon voltak, popsi az egben, fej lehajtva...na hat azt nem szerettem, az osszes ver a fejemben volt es nem kenyelmes pozicio. A nyujtas resze mar sokkal jobb, meg ezt egyebkent is szoktam csinalni.

Osszegezve: orulok, hogy kiprobaltam, de nem hinnem, hogy ez lesz a fo `sportos` tevekenysegem..az en vilagom sokkal inkabb a zumba, squash, kosarlabda, kajak es a gym :) mar csak az a kerdes mit fogok ezek kozul talalni Gibraltaron! :)

xxx

Masnap: nem gondoltam volna, hogy ennyire izomlazam lesz egy kis yogatol hiszen sportolok rendszeresen...de alig erzem a combjaimat igy ma nem is tudok gym-be menni :(
es ami rejtelyes....felszakadt a bor a labfejemen, ami zumba elott meg nem volt ott es azon gondolkodom, hogy lehetseges-e a nyujtastol???ami azonban durva lenne, mert a tanar vette eszre es kerdezte, hogy minden rendben van-e...na de azota elegge faj es kinyilt a seb....
soha nem fogom megfejteni mitol kerult oda...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése